בסיס עבודות גובה

איטום קירות חיצוניים בסנפלינג , כמה זה עולה? ואיך עושים את זה נכון?

גישה בסנפלינג לאיטום קירות חיצוניים בבניינים היא מהירה, דינמית ופחות פולשנית בהשוואה לשיטות גישה אחרות כמו פיגומים, במות עבודה מוגבהות ויחידות תחזוקת מבנים. למרות שעבודת סנפלינג לא בהכרח מתאימה לכל סוגי העבודות. לאיטום קירות חיצוניים בסנפלינג, תיקונים ושיפוצים בסנפלינג היא לרוב שיטה יעילה, בטוחה וחסכונית הרבה יותר מהשיטות המסורתיות המתוארות להלן. עבודה בסנפלינג היא לא תמיד הבחירה האופטימלית ביותר עבור כל המשימות, אולם היא מציעה הרבה יתרונות. בהשוואה לשיטות גישה מסורתיות יותר, סנפלינג תעשייתי בולט ממספר סיבות, בעיקר הניידות והפריסה הדינמית המהירה שלה, כמו גם האופי החמקמק שלה. עוצמות אלו הופכות אותה למושלמת עבור סביבות בנויות בצפיפות גבוהה כגון ערים גדולות שבהן: התקנות נוקשות, מספר המקומות מוגבל, לביטחון הציבור יש גורם סיכון גבוה, משימות הן קריטיות לזמן ולהיתרים / סגירת כבישים יקרים. עבודה עם שיטות גישה אחרות אינה קלה ודורשת ניסיון והכשרה ברמה גבוהה על מנת להתגבר על קשיי הגישה הגלומים בעבודה. באמצעות הצוות המנוסה של בסיס עבודות סנפלינג, המאומן ומנוהל היטב, באמצעות איטום קירות חיצוניים בסנפלינג ניתן להשיג תוצאות איכותיות, בבטחה במחיר נמוך יותר משיטות גישה חלופיות. 

סקירה כללית של איטום קירות חיצוניים בסנפלינג

בעולם של היום, שבו מחירי הקרקע היקרים דוחפים מבנים לצמוח בצורה אנכית למדי, יש צורך גובר בעבודות גישה בסנפלינג. גולש סנפלינג ומנהל מקצועי הוא איש מקצוע מיומן שעובד בדרך כלל על מבני מסחר, תעשייה או מגורים, מכונות גדולות (למשל, מנופים), אנטנות, אסדות נפט או מקומות אחרים שקשה לגשת אליהם בשיטות אחרות בזמן תלייה בחבלים טיפוסיים. קבלן גישה בחבל יכול להימנע מהצורך בפיגום מבנים לעבודות כגון גבס, צביעה חיצונית, צביעת שלטים, תיקונים או עבודות אחרות, ולחסוך בעלויות גבוהות. במאמר זה תוכלו לקרוא על מה שעושה מומחה גישה לחבל ולמה זוהי השיטה המועדפת לעבודה בגובה. סמל 'אומת על ידי הקהילה'

מומחי עבודות בגובה וגישה בחבל (סנפלינג תעשייתי) מבצעים את עבודתם על חבלים סטטיים כבדים, בעיקר במקומות שקשה או בלתי אפשרי להגיע אליהם בשיטות אחרות. ייתכנו גם מצבים בהם אי אפשר להקים פיגומים בכביש סואן מבלי לסכן את בטיחות עוברי האורח.

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

 

5 יתרונות בולטים של איטום קירות חיצוניים בסנפלינג וגישה בעבודות סנפלינג

  1. נגישות רב-תכליתית: טכניקות של גישה בחבל יכולות להגיע במהירות ובבטחה לאזורים קשים או מוגבלים שאחרת היו בלתי אפשריים בשיטות אחרות. בהשוואה לשיטות אחרות כגון פיגומים או הרמת זרועות אשר עלולות שלא לאפשר לגולשים שלנו להתקרב לאזורים צרים בחזית החיצונית של המבנה.
  2. חסכוני: שיטות גישה בחבל משפרות את הפרודוקטיביות על ידי הפחתת עלויות החומר והעבודה. כל החיסכון בזמן הזה בסופו של דבר חוסך כסף ללקוחות. בנוסף לביטול עלויות ההשכרה השוטפות, התקנת פיגומים, שינוע ופירוק נעשים פשוטים יותר, ומוסיפים עוד להוזלת העלויות של כל פרויקט.

  3. מהיר: מומחה גישה בסנפלינג על חבלים אינו דורש התקנה מיוחדת מראש, מה שמפחית באופן דרמטי את זמן ההכנה. מערכות החבלים הסטטיות הדרושות קלות להתקנה ואינן משבשות עבודות אחרות הנעשות במקביל. הפחתת ההפרעות למפעילי מתקנים אחרים גורמת גם להפחתת שיבושים וזמן השבתה מופחת עבור כל הצדדים המעורבים.

  4. השפעה סביבתית מינימלית: ציוד מיוחד, חבלים וטכניקות מאפשרים לקבלנים למזער את ההשפעה על הסביבה. אין מעורבות מכונות כבדות. לכן, רמת הזיהום והשפעת הרעש נשמרת לרמה מינימלית. יתר על כן, הגישה בסנפלינג אינה פולשנית כאשר טכנאים יורדים מראש הבניין לעבר האזור הבעייתי. זה מפחית את הפרעת התנועה מתחת להולכי רגל ועוברי אורח.

  5. בטיחות: למרות שעבודות איטום בסנפלינג נראות מסוכנות, כאשר הגולשים תלויים גבוה באוויר בצד הבניינים, זוהי השיטה הבטוחה ביותר לעבודות בגובה בחזיתות חיצוניות. אמצעי הזהירות וההכשרה שעוברים הגולשים והמנהלים המקצועיים עבודת האיטום בסנפלינג של חברת "בסיס עבודות סנפלינג" מבטיחים שהצוות שלנו נשמר בטוח ב-100% מהזמן בעת ​​ביצוע עבודתם. כל חברי הצוות שלנו מוסמכים ומיומנים ביותר.

 

לסיכום: עבודות סנפלינג בישראל צוות העבודות בגובה של בסיס – איטום ושיקום מבנים מתמחה בגישה מערכתית לגישה בחבל המשולבת בתכנון, ניהול, מומחיות וציוד, כל אלו תורמים להבטחת מערכת עבודה בטוחה. שירותי הגישה בסנפלינג ניתנים על ידי צוות מנוסה ומוסמך עם כל התיעוד והציוד הדרושים. אם אתה צריך קבלן גישה לחבלים מהימן ומנוסה בישראל, התקשר אלינו למספר 053-3325-272 או שלח לנו דוא"ל לכתובת 4dbasis@gmail.com  אנחנו תמיד שמחים לעזור !

עבודות בגובה

תוכן עניינים

"בשמחה רבה נציע לכם את שירותינו המקצועיים והמפנקים, כי עם צוות כזה, גם הפגישות הכי קשות יכולות להיות לפעמים משעשעות!"
אם אתם מחפשים להשקיע או לשפץ נדל"ן, חשוב לבחון את הפעילות הפיננסית שלכם ולהבין את התנהגות השוק לדוגמה, כמה עלות התחזוקה והשיקום של הנכס \ המבנה, כמה מתאים הוא לשוק ומה הפוטנציאל להשקעה נוספת בו. כדי להשיג את המטרות שלנו, אנו מתמקדים בשירות לקוחות מקצועי ואמין ובכך מבטיחים ללקוחות שלנו שירותים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, אנו משתמשים בטכנולוגיות ובכלי עבודה המתקדמים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים שירותי ייעוץ מקצועיים ומתקדמים ללקוחותינו כדי לעזור להם לקבל החלטות חכמות ומבוססות בנוגע לשיפוץ ושיקום נכסים. אנו מבינים שהחלטה כזו עשויה להיות קשה וכל צעד חשוב ולכן אנו משתדלים לספק ללקוחות שלנו את המידע הנדרש כדי שיהיו מוכנים לקבל החלטה חכמה ומבוססת.
בכל העבודות שלנו, אנו משתמשים בחומרים ובציוד הטובים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. אנו מבצעים בדיקות קפדניות ומעמידים בפני לקוחותינו את התוצאות לפני שאנו מסיימים את העבודה כדי לוודא שהם מרוצים עם התוצאות.לסיכום, אנו מתמקדים במקצועיות ובאמינות כדי להבטיח את שביעות הרצון של לקוחותינו, אנו מבצעים את כל העבודות באמצעות צוות מיומן של מקצוענים בתחום הבנייה והשיקום. כל אחד מהעובדים שלנו מצויד ביכולות ובכלי עבודה המתאימים לביצוע עבודות איטום ושיפוץ מבנים, והשבחת נדל"ן, וכן מכירים במדיניות הבטיחות והבריאות המתקיימת בתחום זה.
אנו מתמחים בתחום השיקום והשיפוץ של מעטפת הבניין איטום קירות חיצוניים מנזילות מים, שיקומי בטון חידוש קווי אינסטלציה ומרזבים, איטום ותיקון גגות וכל מה שקשור לבנייה ונדל"ן. נאמנות ואמינות הן שתי מאפייני השירות שלנו, ולכן אנו עושים כל מאמץ כדי להבטיח שללקוחותינו יש ניסיון חיובי ומקצועי מאיתנו.אנו מבטיחים לכם שנשאיר את העבודה שבוצעה על ידינו במצב מושלם ונפגוש את כל הצרכים והדרישות שלכם. נשמע לכל בקשה ודרישה שלכם ונעשה את מיטב המאמצים כדי להבטיח שתהיו מרוצים עם התוצאות ונסביר בצורה ברורה את התהליך המלא של העבודה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. 

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

תכנים קשורים שאנשים אהבו גם

התקשרו עכשיו דילוג לתוכן