בסיס עבודות גובה

התקנת מרזב בבניין

פרויקט התקנת מרזבים

ביצוע פרויקט התקנת מרזבים בבניין, צוות הסנפלינג שלנו התקין חמישה מרזבים חדשים סביב בניין המגורים ששופץ לאחרונה. מכיוון שהפיגומים פורקו לפני התקנת המרזבים החיצוניים בבניין, וועד הבניין יצר עם חברתנו קשר והזמין את פרויקט התקנת המרזבים בבניין בסנפלינג.

התקנת מערכת אלומיניום באפקט ברזל יצוק חדש זה באמצעות סנפלינג  היא חלק משירותי העבודות גובה בבניין בסנפלינג הכלליים שלנו. חמישה מרזבים חיצוניים והצינורות המורדים שלהם כולל סלי איסוף למרזבים הותקנו בחמישה מקומות שונים בבניין ביום אחד על ידי צוות הסנפלינג להתקנת מרזבים בבניין שלנו.

התקנה, תיקון וניקוי של צנרת, ומערכות מרזבים מלאות הם גם חלק מהותי משירותי אחזקת מבנים של תיקון בסנפלינג. תיקון מרזב חדש והורדת צינורות מרזב חדשים אינו פרויקט התקנה מסובך, אפילו לא עבור צוות העבודות בגובה בסנפלינג המנוסה של חברת "בסיס עבודות בגובה" .

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

יש לנו ניסיון של עשרות שנים בכל פרויקט סנפלינג, פתרונות מעטפת מבנים כמו התקנה ותיקון של מרזבים בבניין.

צוות הסנפליג שלנו יכול לנהל כל דרישה מיוחדת של פרויקטים בגובה כאלה ואחרים. במקרה זה לא הייתה שום נקודת עיגון בנויה לסנפלינג על הבניין הזה ובסביבתו, אז צוות הסנפלינג שלנו השתמש בעוגנים מיוחדים בעלי תקן ליצירת עוגנים לגלישה בסנפלינג. 

העבודה בוצעה בהצלחה והבניין כולו היה מרוצה בחורף הקרוב שלאחר מכן עקב ניקוז מי גשם תקין ופתרון לרטיבויות שהיו בעיקר בדירות הגג אך גם בהיקף המבנה לאורך המרזבים הישנים.

התקנת מרזב בבניין

תיקון מרזבים בסנפלינג

שירותי תיקון מרזבים בסנפלינג מספקים שירותי תיקון וחיזוק צינורות עם גישה בחבל במחיר הסביר ביותר בישראל.

צינורות מרזב רופפים ומנותקים שלא מחוברים כראוי דורשים תיקון וחיזוק, מה שניתן לבצע באמצעות גישה בסנפלינג בלבד.

הסיבה העיקרית והנפוצה ביותר לבעיית המרזב והניקוז הרצינית הזו היא תושבות ההתקנה חלשות בשימוש בדרך כלל בקיבועים שלהם. אנו מתמודדים בכל פרויקט עם החולשה של תושבות אלו.

הם יכולים להיכשל בקלות תחת הכוחות הקטנים ביותר, גם אם הם מזדקנים ומחלידים מה הופך אותם לשחוקים ושבירים תוך תקופה קצרה. לפעמים ניתן להאשים בהתקנה שגויה וברשלנות של הקבלנים בבעיה זו, לפעמים מערכת המרזבים התקולה והדולפת גורמת לבעיית ריכוך הקיר, מה שהופך את הטייח והבטון לחלשים מכדי להחזיק את הקיבוע של המרזב על הבטון.

חשוב לבחור את המקצוענים בתחום

הצוות של "בסיס פתרונות בגובה" מתקן מתקין ומחזק מרזבים בבניין וצנרת אינסטלציה על בסיס יומי ברחבי ארץ ישראל. אנשי המקצוע שלנו משתמשים בסוגרי אלומיניום או מתכת מגולוונת ובקיבוע הולם לתיקון וחיזוק הצינורות הממוקמים הללו. קיבועים אלה מעט יקרים יותר בהשוואה לתושבות המקוריות של המרזב, אך הביצועים שלהם גבוהים לאין ערוך. תושבות אלה חייבות להחזיק את המשקל של כל מערכת המרזב, גם כאשר מי הגשמים הזורמים מפעילים עליהם כוח נוסף.

יש משקל וכוח עצומים של המים הזורמים בתוך הצינור למטה, גם אם הם מופנים לאנשהו, למשל. זווית כיפוף במערכת, מרזב אופקי וכו'.

תושבות המרזב הישנות החלודות והחלשות בדרך כלל לא יכלו לעמוד בפני הכוח והמשקל של המים הזורמים בקוצר בתחתית הצינור, כך שכל התושבות קרסו, המערכת החליקה מטה והתנתקה בצורה מסוכנת מהקיר.

לצד הסכנה הפוטנציאלית של הצינורות התלויים, מה שאיים על התושבים ועוברי אורח אחרים שם למטה, מי הגשמים זרמו אל הקיר מהגג וגרמו לבעיות רטיבות חמורות במבנים. שלושה צינורות למטה דרשו תיקון צינור מטה ושניים אחרים קיבלו חיזוק עם כמה סוגריים מתכתיים נוספים בפרויקט הזה.

מכיוון שצינורות אלו היו מפוזרים בחמש נקודות ופינות נפרדות של הבניין, גישה בסנפלינג הייתה הדרך הסבירה היחידה להשלמתו.

שירותי המרזבים ברמה הגבוהה של חברת "בסיס פתרונות בגובה" אשר מספקת את שירותי הגישה בסנפלינג, היעיל והמשתלם ביותר בישראל.

 

אולי יעניין אתכם לקרוא גם על: שיקום מבנים

לא כדאי להזניח אותו - מרזב, וחשיבותו

תוכן עניינים

"בשמחה רבה נציע לכם את שירותינו המקצועיים והמפנקים, כי עם צוות כזה, גם הפגישות הכי קשות יכולות להיות לפעמים משעשעות!"
אם אתם מחפשים להשקיע או לשפץ נדל"ן, חשוב לבחון את הפעילות הפיננסית שלכם ולהבין את התנהגות השוק לדוגמה, כמה עלות התחזוקה והשיקום של הנכס \ המבנה, כמה מתאים הוא לשוק ומה הפוטנציאל להשקעה נוספת בו. כדי להשיג את המטרות שלנו, אנו מתמקדים בשירות לקוחות מקצועי ואמין ובכך מבטיחים ללקוחות שלנו שירותים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, אנו משתמשים בטכנולוגיות ובכלי עבודה המתקדמים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים שירותי ייעוץ מקצועיים ומתקדמים ללקוחותינו כדי לעזור להם לקבל החלטות חכמות ומבוססות בנוגע לשיפוץ ושיקום נכסים. אנו מבינים שהחלטה כזו עשויה להיות קשה וכל צעד חשוב ולכן אנו משתדלים לספק ללקוחות שלנו את המידע הנדרש כדי שיהיו מוכנים לקבל החלטה חכמה ומבוססת.
בכל העבודות שלנו, אנו משתמשים בחומרים ובציוד הטובים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. אנו מבצעים בדיקות קפדניות ומעמידים בפני לקוחותינו את התוצאות לפני שאנו מסיימים את העבודה כדי לוודא שהם מרוצים עם התוצאות.לסיכום, אנו מתמקדים במקצועיות ובאמינות כדי להבטיח את שביעות הרצון של לקוחותינו, אנו מבצעים את כל העבודות באמצעות צוות מיומן של מקצוענים בתחום הבנייה והשיקום. כל אחד מהעובדים שלנו מצויד ביכולות ובכלי עבודה המתאימים לביצוע עבודות איטום ושיפוץ מבנים, והשבחת נדל"ן, וכן מכירים במדיניות הבטיחות והבריאות המתקיימת בתחום זה.
אנו מתמחים בתחום השיקום והשיפוץ של מעטפת הבניין איטום קירות חיצוניים מנזילות מים, שיקומי בטון חידוש קווי אינסטלציה ומרזבים, איטום ותיקון גגות וכל מה שקשור לבנייה ונדל"ן. נאמנות ואמינות הן שתי מאפייני השירות שלנו, ולכן אנו עושים כל מאמץ כדי להבטיח שללקוחותינו יש ניסיון חיובי ומקצועי מאיתנו.אנו מבטיחים לכם שנשאיר את העבודה שבוצעה על ידינו במצב מושלם ונפגוש את כל הצרכים והדרישות שלכם. נשמע לכל בקשה ודרישה שלכם ונעשה את מיטב המאמצים כדי להבטיח שתהיו מרוצים עם התוצאות ונסביר בצורה ברורה את התהליך המלא של העבודה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. 

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

תכנים קשורים שאנשים אהבו גם

התקשרו עכשיו דילוג לתוכן