בסיס עבודות גובה

עבודות בגובה בבניין

התחומים העיקריים בעבודות בניין בגובה

איטום קירות בסנפלינג חלק חשוב ביותר לתחזוקה המבנה, להגנה על הדיירים, ואף להעלאת ערכו של הנכס, לפני שנסביר כיצד מתבצע התהליך חשוב שתדעו כי כיום ישנם כמה סוגי חיפויים שונים לקירות מעטפת המבנה, כדי לאטום בצורה נכונה יש לבצע התאמה של חומר האיטום לסוג התשתית של קירות מעטפת המבנה, לאחר שצוות הגולשים שלנו התמקם באזור העבודה באמצעות סנפלינג על חבלים או שיטת הרמה אחרת, חשוב לחשוף חלקים רופפים וחלשים להוריד שכבות איטום ישנות ובלויות על מנת להגיע לתשתית חזקה ככל הניתן ולאחר מכן למרוח חומרים בשלבים ובין שכבה לשכבה נחוץ ייבוש מלא והבנה בסוגי החומרים צמנטים\ אקריליים,  כמו כן בחירת החומרים האיכותיים ביותר נחוצה שכן מדובר במעטפת של המבנה ובמקומות שהגישה אליהם מאתגרת לכן בחירת אנשי מקצוע המוסמכים לעבודות בגבהים חשובה ביותר.

שיקום בטון בגובה

שיקום הבטון הכרחי בעיקר בבניינים ישנים, בכאלה שלא נעשתה בהם עבודה מקצועית או בבניינים ואף בבתים פרטיים שבהם הבטון ותומכיו משמשים כחלק אינטגרלי מהבניין ואף כעמודי תמיכה לבניין, בנוסף חשוב לדעת כי הבטון הוא החלק העיקרי והחשוב ביותר במבנה, ולכן חשוב לדעת לאבחן את מצב הבטון בבניין ולטפל בנושא במקצועיות רבה ולשקם את המבנה בזמן ולפני הופעתם של נימים סדקים התפוררות ונפילת טייח יסודות ברזל (קורוזיה) חלודים והחלשות הבטון והטייח.

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

אז כיצד מתבצעת העבודה?

עבודת שיקום בטון בגובה מתבצעת באמצעות שיטות עבודה כמו סנפלינג, הרמה של המומחים לגובה והורדתם בבטיחות תוך שימוש בחומרי בטון מהאיכותיים ביותר בכך אפשר ליהנות מהתוצאות הטובות ביותר ולחיות בבניין בטיחותי, בין אם הוא נבנה בתחילת המאה העשרים אחת לבין אם הוא בניין חדש שזקוק לשיפוץ מידי.

שיקום בטון בסנפלינג

חיזוק אריחים – מדוע צריך לחזק את האריחים במבנה? כיצד תהליך זה מתבצע? 

חיזוק אריחים בסנפלינג היא עבודה המתבצעת על ידי שימוש בשיטת הסנפלינג שנועדה עבור עבודה בגובה. באמצעות שימוש בשיטת עבודה זאת ,יכולים המומחים של חברת 'בסיס פתרונות בגובה' לבצע חיזוק לאריחים בחזיתות הבניין. חיזוק אריחים בגובה נעשה על ידי חידוש מעטפת הבניין, תוך סקירת כלל האריחים שנמצאים על גבי המבנה, בדיקה והסרה של אריחים רופפים או פגומים ולאחר מכן קשירה של האריחים מחדש בצורה בטיחותית למבנה, תוך הידוק, ועיגון האריחים באמצעות ברגים העשויים מנירוסטה עם תקן בישראל בשיטה מתקדמת המעלימה את ראשי הברגים ובנוסף תיקון כשלי איטום ושיקום בטון, כאשר הכל נעשה בחומרי איטום ודבקים חזקים ומקצועיים כמו גם חומרי מלט מהאיכותיים ביותר.

חיזוק אריחים בניינים והחלפתם נעשית פעמים רבות על ידי החלפה של אריחים חדשים, תוך התאמה אבסולוטית של האריחים למבנה ובכך יצירת משטח הרמוני, יפה ומטופח יותר בבניין.

חיזוקי שיש ועבודות מסוג זה הינם הכרחיים גם למען האסתטיקה של הבניין, אך חשוב מכל למען הבטיחות של האנשים הנמצאים בבניין ומחוצה לו – חיזוק האריחים מקבע את האריחים לבטון ושומר אותם יציבים לשנים ארוכות ובכך ניתן להימנע מתאונות קשות וגם להעלות את איכות החיים ואת ערך הנכס.

עבודות אינסטלציה בגובה

אם אתם רוצים לשמור על מבנה עמיד לשנים ארוכות, תקין ומתוחזק חשוב שתקראו את ההסבר על עבודות בגובה מהמומחים של חברת 'בסיס' המתמחה בעבודות בגובה. עבודות אינסטלציה בגובה הן כאלה המתאימות למגוון סיטואציות ביניהן לפתרון בעיות אינסטלציה ומרזבים, בעיות איטום, תיקון מרזב בגובה בשל כך חשוב לדעת כי בעיות אינסטלציה כמו נזילות, מרזבים סתומים שלא מוליכים מים כהלכה, בעיות של נזילות, וכו' חשוב לבצע את התיקונים על ידי אנשי המקצוע הנכונים.

 

אבל כיצד מתבצעת עבודה מסוג זה?

עבודה בגובה מכל סוג מתבצעת על ידי אינסטלטור בגובה, אנשי מקצוע מומחים אשר באמצעות ציוד סנפלינג וציוד הרמה והורדה מקצועי מבצעים שלל סוגי עבודות בניין בגובה.

באמצעות עבודה כזאת ניתן לבצע שלל משימות הכוללות תיקון והחלפת מרזבים, תיקון והחלפת אלמנטים בקו האינסטלציה, פתיחת סתימות, תיקון ואיטום מבנים וכל עבודה הדרושה בגובה.

באמצעות ציוד איכותי ובטיחותי וגם באמצעות ידע וניסיון של שנים של עבודה בגובה כמו גם שימוש בחומרים וציוד איכותי – מאפשרים המומחים של 'בסיס' שירות תיקונים מעולה לכל מבנה.
החלפת מרזבים למשל נעשית על ידי איתור החלקים הלקויים במרזב ומכאן החלפה של חלקים שונים או החלפת כל המרזב למען תקינותו וזרימה תקינה של מי הגשם מהגג עד למי התהום בצורה רציפה שתאפשר זרימה נכונה ותחזוקה איכותית של גג המבנה.

אז כיצד בוחרים את החברה הטובה ביותר לביצוע עבודות בגובה בבניין?

על מנת לבחור חברה טובה ואנשי מקצוע מומחים, יש לשים לב כי אנשי המקצוע עובדים עם הציוד הבטוח ביותר כמו למשל ציוד הרמה וסנפלינג המתאימים לעבודות בניין בגובה. ודאו כי עובדי החברה מקצוענים והם מבוטחים בביטוחים המתאימים, המומחים של חברת 'בסיס' יספקו לכם שירות עבודות בגובה בבניין ברמה גבוהה, כאשר העבודה נעשית על ידי המומחים בתחום עם ציוד מתקדם וחומרי איטום ייחודיים ואיכותיים. לשמירה על ערך הבניין, ואיכות חיים בסביבה בטוחה ונעימה יותר.

באיזה שלב כדאי לפנות לחיזוק אריחים בגובה?

תוכן עניינים

"בשמחה רבה נציע לכם את שירותינו המקצועיים והמפנקים, כי עם צוות כזה, גם הפגישות הכי קשות יכולות להיות לפעמים משעשעות!"
אם אתם מחפשים להשקיע או לשפץ נדל"ן, חשוב לבחון את הפעילות הפיננסית שלכם ולהבין את התנהגות השוק לדוגמה, כמה עלות התחזוקה והשיקום של הנכס \ המבנה, כמה מתאים הוא לשוק ומה הפוטנציאל להשקעה נוספת בו. כדי להשיג את המטרות שלנו, אנו מתמקדים בשירות לקוחות מקצועי ואמין ובכך מבטיחים ללקוחות שלנו שירותים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, אנו משתמשים בטכנולוגיות ובכלי עבודה המתקדמים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים שירותי ייעוץ מקצועיים ומתקדמים ללקוחותינו כדי לעזור להם לקבל החלטות חכמות ומבוססות בנוגע לשיפוץ ושיקום נכסים. אנו מבינים שהחלטה כזו עשויה להיות קשה וכל צעד חשוב ולכן אנו משתדלים לספק ללקוחות שלנו את המידע הנדרש כדי שיהיו מוכנים לקבל החלטה חכמה ומבוססת.
בכל העבודות שלנו, אנו משתמשים בחומרים ובציוד הטובים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. אנו מבצעים בדיקות קפדניות ומעמידים בפני לקוחותינו את התוצאות לפני שאנו מסיימים את העבודה כדי לוודא שהם מרוצים עם התוצאות.לסיכום, אנו מתמקדים במקצועיות ובאמינות כדי להבטיח את שביעות הרצון של לקוחותינו, אנו מבצעים את כל העבודות באמצעות צוות מיומן של מקצוענים בתחום הבנייה והשיקום. כל אחד מהעובדים שלנו מצויד ביכולות ובכלי עבודה המתאימים לביצוע עבודות איטום ושיפוץ מבנים, והשבחת נדל"ן, וכן מכירים במדיניות הבטיחות והבריאות המתקיימת בתחום זה.
אנו מתמחים בתחום השיקום והשיפוץ של מעטפת הבניין איטום קירות חיצוניים מנזילות מים, שיקומי בטון חידוש קווי אינסטלציה ומרזבים, איטום ותיקון גגות וכל מה שקשור לבנייה ונדל"ן. נאמנות ואמינות הן שתי מאפייני השירות שלנו, ולכן אנו עושים כל מאמץ כדי להבטיח שללקוחותינו יש ניסיון חיובי ומקצועי מאיתנו.אנו מבטיחים לכם שנשאיר את העבודה שבוצעה על ידינו במצב מושלם ונפגוש את כל הצרכים והדרישות שלכם. נשמע לכל בקשה ודרישה שלכם ונעשה את מיטב המאמצים כדי להבטיח שתהיו מרוצים עם התוצאות ונסביר בצורה ברורה את התהליך המלא של העבודה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. 

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

תכנים קשורים שאנשים אהבו גם

התקשרו עכשיו דילוג לתוכן