בסיס עבודות גובה

איך מרחיקים יונים ממבנים

איך מרחיקים יונים ממבנים

יונה היא ציפור עתיקה יומין שניתן למצוא כמעט בכול מקום בארץ ובעולם. יונים ישנן בכיכרות של ישראל ושל מדינות אירופה, והן נודדות עד שאר ארצות הים התיכון, כמו גם באינדונזיה ואוסטרליה, בעוד שקיימים כיום 300 סוגים של יונים.

עם זאת, כאשר מגיע העוף הנפוץ הזה אל החלונות שלו או אל המרפסות, ייתכנו לא מעט נזקים כמו: לשלשות הנדבקות אל הקירות החיצוניים ואל המשקופים, בניית קנים שמובילה ללכלוך ורעש, כמו גם שיונה – עד כמה שהיא ציפור מקסימה שאינה מזיקה – עלולה במידה והיא מתנחלת במקום – להוליד מחלות שנחשבות מסוכנות לילדים.

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

מלבד המחלות, ישנן גם כיני יונים שעלולות לפגוע ולהיטפל אל בני אדם, כמו גם נזקים שעלולים להיגרם למכוניות ולרכוש; עקב צואה שיוצרת חלודה על משטחים מסוגים שונים. לכן ישנה הסכמה כי ביונה אסור לפגוע – אבל בהחלט כדאי להרחיק אותה מן המקום.

כיצד מרחיקים יונים ממבנים?

בתחילה חשוב לדעת כי הציפור הזאת חיה בלהקה. לכן, אם אחת תגיע אליכם ותתמקם על אדן החלון או על גבי המרפסת – מיד יגיעו למקום חברותיה שגם הן ירצו לקנן באזור. לכן חשוב לפעול כדי להרחיק אותן כמה שיותר מהר. בסיס עבודות בגובה – היא חברה המומחית להרחקת יונים, בעוד שהיא עושה זאת במגוון דרכים בטוחות והומניות.

אבל מהן השיטות להרחקה?

כיום ישנן מספר שיטות להרחקה, אותן נמנה כעת:

התקנת רשתות – שיטה נפוצה במיוחד כמו גם יעילה מאד שבאמצעותה אפשר להרחיק ציפורים מהמבנה. המומחים שלנו שעובדים בגובה, מתקינים רשתות נגד יונים שמונעות את היכולת של הציפור להתמקם באדניות או במרפסות. הרשתות מותקנות על גבי הבניין ואינן מסתירות את הנוף או חוסמות חבלי כביסה. זאת באמצעות המומחים של חברת בסיס.

דוקרנים – שיטה פחות הומנית להרחקה, והיא עושה שימוש בדקירה קלה של היונה כאשר היא  נוחתת על אדני חלון או על גבי מרפסות. רצוי לא להשתמש בשיטה ללא מדביר מקצועי, שכן דוקרנים הוא דבר שיש לדעת כיצד להתקין על מנת שלא יפגע בסביבה.

הצבת דחלילים – לעתים ובמידה והציפורים אינן רבות במספר, אפשר להרחיק את היונה על ידי הצבת דחליל. כן, ממש אותו דחליל פשוט עשוי פלסטיק שאפשר לרכוש בכול חנות לחומרי בניין וציוד גינון. עם זאת, חשוב לדעת כי הדחליל אינו תמיד יעיל, שכן היונה אינה ציפור טיפשה והיא תדע לזהות כי מדובר באלמנט לא מזיק. בכך היא תחזור במהרה לקנן במקום.

חשוב לדעת כי בכול הנוגע לשיטות השונות להרחקת יונים, שיטת התקנת רשתות היא היעילה ביותר והיא אינה פוגעת בבעל החיים. המתקינים של בסיס עבודות בגובה, יתקינו את הרשתות בצורה מקצועית ובאמצעות סנפלינג – ובכך יגנו על המבנה ללא פגיעה בציפורים.

מדוע חשוב להרחיק יונים ממקום המגורים?

כפי שהזכרנו, יונים מביאות עמן לא מעט חיידקים, אך אין זה אומר שצריך לפגוע בהן. באמצעות הרחקה מקצועית על ידי רשתות; ניתן לפתור את כלל הבעיות שקורות בשל הציפורים הוותיקות האלה. מלבד זאת, פעולת ההרחקה תסייע לכם לשמור על מבנה נקי, על מכוניות נקיות מצואה של ציפורים, כמו גם על שקט במקום המגורים. את היונה אפשר כמובן לפגוש בכיכרות ולהאכיל, אך חשוב למנוע ממנה להגיע ולקנן באזור בו אתם גרים או עובדים.

מדוע כדאי לבחור את המומחים של חברת בסיס עבודות בגובה להרחקת יונים?

המומחים שלנו יודעים כיצד להתאים רשתות להרחקת ציפורים באופן מושלם, זאת עבור המבנה בו אתם שוהים. באמצעות עבודה בטוחה בגובה, אנו נתקין רשתות ונייעץ לכם לגבי המשך טיפול.

מלבד הרחקת היונים, אפשר לשלב בהתקנה, שירותים נוספים של החברה, כמו: שירות חיזוק מבנים, עבודות בטון, איטום מבנים בגובה ועוד. בכך אפשר לקבל קשת שירותים רחבה במקום אחד! בסיס עבודות בגובה מספקים מקצועיות, בטיחות אמינות ופתרונות אטרקטיביים בהתאם לתקציב הלקוחות.

לסיכום, קני יונים זה לא משהו שאנחנו רוצים בסביבה. לכן בהינתן התחלה של קינון או הצטברות רבה של ציפורים במבנה – יש לקרוא למומחים של בסיס עבודות בגובה כדי לספק פתרון מושלם!

תוכן עניינים

"בשמחה רבה נציע לכם את שירותינו המקצועיים והמפנקים, כי עם צוות כזה, גם הפגישות הכי קשות יכולות להיות לפעמים משעשעות!"
אם אתם מחפשים להשקיע או לשפץ נדל"ן, חשוב לבחון את הפעילות הפיננסית שלכם ולהבין את התנהגות השוק לדוגמה, כמה עלות התחזוקה והשיקום של הנכס \ המבנה, כמה מתאים הוא לשוק ומה הפוטנציאל להשקעה נוספת בו. כדי להשיג את המטרות שלנו, אנו מתמקדים בשירות לקוחות מקצועי ואמין ובכך מבטיחים ללקוחות שלנו שירותים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, אנו משתמשים בטכנולוגיות ובכלי עבודה המתקדמים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים שירותי ייעוץ מקצועיים ומתקדמים ללקוחותינו כדי לעזור להם לקבל החלטות חכמות ומבוססות בנוגע לשיפוץ ושיקום נכסים. אנו מבינים שהחלטה כזו עשויה להיות קשה וכל צעד חשוב ולכן אנו משתדלים לספק ללקוחות שלנו את המידע הנדרש כדי שיהיו מוכנים לקבל החלטה חכמה ומבוססת.
בכל העבודות שלנו, אנו משתמשים בחומרים ובציוד הטובים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. אנו מבצעים בדיקות קפדניות ומעמידים בפני לקוחותינו את התוצאות לפני שאנו מסיימים את העבודה כדי לוודא שהם מרוצים עם התוצאות.לסיכום, אנו מתמקדים במקצועיות ובאמינות כדי להבטיח את שביעות הרצון של לקוחותינו, אנו מבצעים את כל העבודות באמצעות צוות מיומן של מקצוענים בתחום הבנייה והשיקום. כל אחד מהעובדים שלנו מצויד ביכולות ובכלי עבודה המתאימים לביצוע עבודות איטום ושיפוץ מבנים, והשבחת נדל"ן, וכן מכירים במדיניות הבטיחות והבריאות המתקיימת בתחום זה.
אנו מתמחים בתחום השיקום והשיפוץ של מעטפת הבניין איטום קירות חיצוניים מנזילות מים, שיקומי בטון חידוש קווי אינסטלציה ומרזבים, איטום ותיקון גגות וכל מה שקשור לבנייה ונדל"ן. נאמנות ואמינות הן שתי מאפייני השירות שלנו, ולכן אנו עושים כל מאמץ כדי להבטיח שללקוחותינו יש ניסיון חיובי ומקצועי מאיתנו.אנו מבטיחים לכם שנשאיר את העבודה שבוצעה על ידינו במצב מושלם ונפגוש את כל הצרכים והדרישות שלכם. נשמע לכל בקשה ודרישה שלכם ונעשה את מיטב המאמצים כדי להבטיח שתהיו מרוצים עם התוצאות ונסביר בצורה ברורה את התהליך המלא של העבודה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. 

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

תכנים קשורים שאנשים אהבו גם

זיפות גגות

המבנה שבו אנו עובדים, לומדים, גרים או מנהלים כל פעילות – חייב להגן עלינו מהחוץ וממה שקורה במרחבים חיצוניים. מבנים

קרא עוד »
התקשרו עכשיו דילוג לתוכן