בסיס עבודות גובה

שיפוץ בניין בסנפלינג – 10 יתרונות בולטים בעבודות בגובה לתחזוקה ושיפוץ מבנים

שיפוץ בניין בסנפלינג כגישה היא סוג של פתרון קסם לעבודות שיפוץ מבנים, שיטת הסנפלינג פותחה בתחילה מטכניקות המשמשות בטיפוס ובמערות, המיישמת עבודת חבל מעשית כדי לאפשר לעובדים לגשת למקומות שקשה להגיע אליהם ללא שימוש בפיגומים, עריסות או במות הרמה, גולשי הסנפלינג יורדים, עולים וחוצים חבלים לצורך גישה ועבודות שיפוצים בחזיתות מבנים בגובה כשהם תלויים ברתמתם.

כאשר מדובר בעבודה בגובה או באזורים בעלי גישה מוגבלת, גישה בחבל (סנפלינג) היא ללא ספק שיטת הגישה הבטוחה והיעילה ביותר הנהוגה ברחבי העולם כיום! אולי אתה חושב "זו אמירה גדולה!" ובכן, העובדות הן… עקב האבולוציה של ציוד גישה בחבל בשיטת הסנפלינג, מערכות עבודה בטוחות ורמת ההכשרה הגבוהה שעוברים גולשי מעטפת בניין והמנהלים המקצועיים כדי לקבל את ההסמכה שלהם, תעשיית עבודות הבניין בסנפלינג ראתה את שיעור האירועים והפציעות הנמוכים ביותר בכל נישת הבניין התעשייתית!

אצלנו בחברת "בסיס פתרונות שיפוץ בניין בסנפלינג, גולשי מעטפת הבניין על חבלים שלנו מסוגלים לבצע משימות בדיקה ותחזוקה תוך שימוש בטכניקות גישה מיוחדות ומורכבות במיוחד. רק חלק מהיכולות כוללות; אבחון בניין הדמיה תרמית (כלומר נזילות מים, חדירת לחות, תקלות חשמליות, עיבוד דה למינציה, נזילות אוויר ומים בחלונות/מסגרות וכו') בניין/בניית מפעל התקנת פלדה מבנית התקנות חשמל , (בדיקות חזותיות מקרוב) והדמיית אינפרה אדום של חזיתות מבנים, צביעה,  איטום ושיקום נזקי מים, אינסטלציה ומרזבים התקנת שילוט ועוד…

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

שיפוץ בניין בסנפלינג – 10 יתרונות בולטים בעבודות בגובה לתחזוקה ושיפוץ מבנים

עבודות שיפוץ בניינים בסנפלינג הפכו לעובדה מבוססת בעשורים האחרונים, גישה על חבל היא האפשרות הטובה ביותר לביצוע שלל משימות בגובה.

 

הצוות שלנו מומחים בעבודות תחזוקת הבניין ופיקוח וכך מתאפשר ללקוחותינו לקצור את היתרונות מאספקת פתרונות חסכוניים ויעילים המסייעים להם למזער את זמן ההשבתה ובסופו של דבר להגדיל את הרווחים.

 

אז מה בדיוק היתרונות של שיפוץ ושיקום בניין בסנפלינג? ובכן, ישנם יתרונות רבים המדברים על גישה על חבלים. שלא כמו שיטות גישה מסורתיות כגון פיגום, מעליות מספריים, במות עבודה מוגבהות וכן הלאה, ניתן לעצב פתרונות גישה על חבלים בהתאמה אישית כדי להתאים ליישומים שונים.

 

בין יתר היתרונות, עבודה בסנפלינג היא: 

  1. חסכוני – כאמור, שירותי גישה בחבל חסכוניים מאוד. פחות כוח אדם יכול לבצע יותר משימות מוקדם יותר, מה שמתורגם לזמן השבתה מינימלי, ייצור מוגבר והגדלת הרווחים עבור הלקוחות שלנו.

  2. צדדיות – גולשי מעטפת הבניין המוסמכים שלנו בבסיס פתרונות שיפוץ ותחזוקת מבנים בסנפלינג יכולים ליישם טכניקות טכניות של גישה במגוון רחב של סביבות החל מהקירות החיצוניים של מעטפת הבניין, היקפי שטח מצומצם, ועד למתקני פלדה ומבנים ומסובכים.

  3. ידידותי לסביבה – טכניקות גישה בחבל משאירות טביעת רגל מינימלית על הסביבה שמסביב במקרים קיצוניים בהשוואה לשיטות מסורתיות. אנחנו לא דורשים בנזין, נפט או חשמל כדי לגשת אפילו לאזורים הגבוהים ביותר או הצרים ביותר.

  4. מהיר ויעיל – מערכות גישה בחבל מבוססות ומפורקות מהר מאוד בהשוואה לשיטות גישה מסורתיות. פחות הפרעות לפעולות אחרות פירושן פחות שיבושים, זמן השבתה ממוזער וסביבת עבודה בטוחה יותר לכל הצוות.

  5. בטיחות – גולשי מעטפת הבניין המוסמכים שלנו מקיימים רקורד בטיחות יוצא דופן שהביא לכך שעבודתנו הוגדרה כאחת הבטוחות ביותר בכל ענף הבנייה. אנו שמים דגש גבוה על זיהוי ויישום של בקרות חפצים שנפלו, מערכות עבודה בטוחות, תוכניות חילוץ בגישה בחבל ונהלים אחרים כדי לשמור על המצב שלנו ללא תקריות ופציעות. אנחנו לא מתפשרים על בטיחות!

  6. לא פולשני – שימוש בגישה בחבל יכול לספק יכולת גישה לא פולשנית וחסכונית משמעותית.

  7. שעות עבודה מופחתות – כאשר משווים גישה בחבל לשיטות גישה מסורתיות, שעות העבודה הנדרשות לביצוע אותה משימה מצטמצמות משמעותית.

  8. גישה מעולה – ניתן להקים במהירות מערכות גישה על חבלים כדי להגיע כמעט לכל אזור שתוכלו לדמיין. זה ממש בלתי אפשרי עם שיטות גישה מסורתיות אחרות. ניתן להשתמש בשיטות גישה בחבל כדי לגשת למבנים או לאזורים שאחרת לא היה ניתן להגיע אליהם בשיטות קונבנציונליות. החלק הפנימי של ארובות תעשייתיות וערימות עשן, גגות כיפות פירים תעלות, וקירות חיצוניים של מעטפת מבנים כולם דורשים תחזוקה בנקודת זמן כלשהי, שגישה בסנפלינג על חבלים היא השיטה המקובלת ומועדפת.

  9. גמישות – ניתן להשיג גמישות רבה יותר ותזמון מחדש באמצעות גישה בחבל. ניתן להתאים בקלות שינוי בתנאי מזג האוויר או שינוי סדרי עדיפויות בעבודה עם גישה על חבלים. השכרה והובלה של ציוד גישה מסורתי כגון פלטפורמות עבודה מוגבהות או פיגומים יכולים להפוך במהירות לסיוט לוגיסטי או פיננסי אם סדרי העדיפויות בעבודה משתנים בהתראה קצרה.

  10. מבטל את הצורך בציוד כבד – האופי הלא פולשני של מערכות גישה לשיפוץ ושיקום בניין בסנפלינג ממזער את ההפרעות בקרקע, ולכן מאפשר לעובדים למטה לבצע את חובותיהם היומיומיות. זה לא המקרה עם ציוד כבד ופיגומים. באופן כללי, הקמת פיגום למתן גישה לאזורים גבוהים דורשת הרבה יותר כוח אדם וזמן. כמו כן, ישנה עלייה משמעותית בסכנות הקשורות להקמת פיגום כולל סכנת נפילת חפצים בעלי פוטנציאל קטלני.

עבודות בסנפלינג

לסיכום חברת בסיס מסוגלת להשתמש ביעילות בשיטות גישה בחבל לביצוע מגוון רחב של עבודות תחזוקה ושיפות בניינים. אם תרצה ללמוד עוד על יכולות ביצוע מגוון העבודות בגובה שלנו וכיצד אנו יכולים לשרת את החברה או הבניין שלך בצורה החסכונית והיעילה ביותר, התקשר אלינו עוד היום בטלפון 053-3325272 

שיפוץ בניין בסנפלינג – 10 יתרונות בולטים בעבודות בגובה לתחזוקה ושיפוץ מבנים

תוכן עניינים

"בשמחה רבה נציע לכם את שירותינו המקצועיים והמפנקים, כי עם צוות כזה, גם הפגישות הכי קשות יכולות להיות לפעמים משעשעות!"
אם אתם מחפשים להשקיע או לשפץ נדל"ן, חשוב לבחון את הפעילות הפיננסית שלכם ולהבין את התנהגות השוק לדוגמה, כמה עלות התחזוקה והשיקום של הנכס \ המבנה, כמה מתאים הוא לשוק ומה הפוטנציאל להשקעה נוספת בו. כדי להשיג את המטרות שלנו, אנו מתמקדים בשירות לקוחות מקצועי ואמין ובכך מבטיחים ללקוחות שלנו שירותים ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, אנו משתמשים בטכנולוגיות ובכלי עבודה המתקדמים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו. בנוסף, אנו מציעים שירותי ייעוץ מקצועיים ומתקדמים ללקוחותינו כדי לעזור להם לקבל החלטות חכמות ומבוססות בנוגע לשיפוץ ושיקום נכסים. אנו מבינים שהחלטה כזו עשויה להיות קשה וכל צעד חשוב ולכן אנו משתדלים לספק ללקוחות שלנו את המידע הנדרש כדי שיהיו מוכנים לקבל החלטה חכמה ומבוססת.
בכל העבודות שלנו, אנו משתמשים בחומרים ובציוד הטובים ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. אנו מבצעים בדיקות קפדניות ומעמידים בפני לקוחותינו את התוצאות לפני שאנו מסיימים את העבודה כדי לוודא שהם מרוצים עם התוצאות.לסיכום, אנו מתמקדים במקצועיות ובאמינות כדי להבטיח את שביעות הרצון של לקוחותינו, אנו מבצעים את כל העבודות באמצעות צוות מיומן של מקצוענים בתחום הבנייה והשיקום. כל אחד מהעובדים שלנו מצויד ביכולות ובכלי עבודה המתאימים לביצוע עבודות איטום ושיפוץ מבנים, והשבחת נדל"ן, וכן מכירים במדיניות הבטיחות והבריאות המתקיימת בתחום זה.
אנו מתמחים בתחום השיקום והשיפוץ של מעטפת הבניין איטום קירות חיצוניים מנזילות מים, שיקומי בטון חידוש קווי אינסטלציה ומרזבים, איטום ותיקון גגות וכל מה שקשור לבנייה ונדל"ן. נאמנות ואמינות הן שתי מאפייני השירות שלנו, ולכן אנו עושים כל מאמץ כדי להבטיח שללקוחותינו יש ניסיון חיובי ומקצועי מאיתנו.אנו מבטיחים לכם שנשאיר את העבודה שבוצעה על ידינו במצב מושלם ונפגוש את כל הצרכים והדרישות שלכם. נשמע לכל בקשה ודרישה שלכם ונעשה את מיטב המאמצים כדי להבטיח שתהיו מרוצים עם התוצאות ונסביר בצורה ברורה את התהליך המלא של העבודה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. 

רוצים מידע נוסף על השירות ? השאירו פרטים!

תכנים קשורים שאנשים אהבו גם

התקשרו עכשיו דילוג לתוכן